Szybki, dobry i tani

Raz na jakiś czas wśród listeli z propozycjami pracy/zlecenia pojawia się absolutna perełka. Ostatnio dostałem coś takiego:

Kontakt do Pana znalazłem na stronie http://iworks.pl/o-mnie/

Zainteresował mnie szablon motyw biznesowy jaki wykonał Pan na wordpresie.

Szuka dobrego i niedrogiego wykonawcy strony o podobnym charakterze.

Podstawowe funkcjonalności to
– podstrony z informacjami,
– dwa formularze kontaktowe z wysyłką danych (go) maila
– dodawanie nowych artykułów
– tagowanie itp. optymalizacja pod pozycjonowanie, linków, słowa kluczowe dla strony
– fajną sprawą była by informacja głosowa po na stronę, integracja z facebookiem

Jest Pan zainteresowany taką robotą ? Szukam niedrogich rozwiązań.

Jeśli tak, proszę o podanie ewentualnej kwoty, czasu wykonania i możliwości wykonania

Grzeczność wymagała odpowiedzi, więc odpowiedziałem:

Jestem dobrym, szybkim i drogim wykonawcą, więc raczej nie spełniam podstawowego warunku.

Na co dostałem odpowiedź:

Trudno, znajdę dobrego, szybkiego i niedrogiego ;)

Wierzę głęboko, że to się może udać, bo znałem ludzi dobrych i szybkich, którzy wykonywali swoją pracę za niewielką gratyfikację. Fakt, że bardzo szybko, właśnie dlatego, że byli dobrzy, mogli podnieść stawki. I tak się zastanawiam, czy czas poświęcony na takie szukanie jest warty tego co można zaoszczędzić?

Inna sprawa, że zlecenia dotyczące WordPress’a są to z reguły dość drobne rzeczy, które wykonać można naprawdę szybko, od choćby „przeciętny” motyw. Czas pracy nad takim motywem to około 5 godzin od otrzymania grafiki, do motywu gotowego do wdrożenia. Oczywiście mowa o przeciętnym motywie, składającym się z 3 widoków: strona główna, lista, wpis. Oczywiście zdarzają się wdrożenia, na które trzeba poświęcić i kilka tygodni, ale raczej nie to zlecenie.

Cóż. Pozostaje życzyć powodzenia i właściwie to prosić o kontakt do takiego wykonawcy.

Poprzedni

Ostatnia wersja WPML na licencji GPL

Następne

Targi InterCars

4 komentarze

  1. Typowa sytuacja. Są ludzie, którzy nie potrafią przyjąć do wiadomości, że niektóre rzeczy po prostu kosztują. Oni i tak będą szukać w nieskończoność za swoim „dobrym a tanim”.

  2. Od dziecka wbijano mi do głowy, że nie ma nic za darmo i dobrze, bo to 100% prawda. Nie ma się co oszukiwać, jeśli oczekujemy jakości a jednocześnie chcemy ciąć koszty to możemy się przejechać. Szczególnie w branży internetowej…

  3. No cóż, ludzie bywają dziwni. Przynajmniej napisałeś kawa na ławę co oferujesz i koleś zrezygnował. Potem mogło dojść do niechcianych nieporozumień.

  4. @Stylish: zawsze jestem uczciwy z moimi klientami, często „płacąc” za to ich rezygnacją, zanim się zwiążemy „bo tak” i „jakoś to będzie”.

Oparte na WordPress & Theme by Anders Norén